Aftersales service
Wat we voor u kunnen doen...
Heeft u geen aftersales afdeling binnen uw bedrijf? Dan kunt u de aftersales taken bij ons onderbrengen.
U kunt zich dan blijven richten op uw huidige activiteiten en wij onderhouden namens u alle aftersalescontacten met uw klanten.
In overleg met u stellen we een aftersalesstrategie samen die past bij uw bedrijf, productlijn(en) of dienst(en). Met onze werkwijze zorgen wij voor een passend aftersalescontact en communiceren alle resultaten direct met uw bedrijf en/of de gewenste afdeling(en). Hierdoor blijft u zelf in controle en blijven uw specifieke bedrijfskenmerken gewaarborgd.
U hoeft geen extra personeel aan te nemen en op te leiden, geen ziekteverzuim en toch een goede aftersales die zich zal vertalen in meer tevreden klanten en meer omzet.
Aftersales bestaat uit het toetsen van de klanttevredenheid, relatiebeheer en stimulatie tot het verhogen van de omzet middel upselling, cross-selling, deepselling en het inzetten van bestaande klanten als vertegenwoordigers van uw bedrijf.
ASXperts zal uw klanten benaderen als onderdeel en visitekaartje van uw bedrijf.
Graag gaan wij vrijblijvend met u in gesprek om de mogelijkheden te bespreken. Maak een afspraak met ons via onderstaand contactformulier.
Wilt u liever een aftersales afdeling in eigen beheer opzetten, dan helpen wij u natuurlijk ook graag met aftersales advies en begeleiding.